עיריית נוף הגליל עברה להפעלה עצמאית של רשות החניה העירונית. רשות החניה העירונית הופעלה עד כה באמצעות קבלן חיצוני ושירותיה ניתנו במבנה מסחרי מרוחק מבניין העירייה במסגרת הסכם שנחתם בין הצדדים.

עיריית נוף הגליל (צילום: שרון צור)

הפרטת השירות גרמה לא פעם לטרטור של תושבים אשר נאלצו לדלג בין העירייה ורשות החניה, לצורך ביצוע תשלומים. כעת, במטרה להקל על התושבים ובמסגרת מדיניות שיפור שירותי העירייה, הוחלט לסיים את ההתקשרות עם חברת הקבלן. "הפעלה עצמאית של רשות החניה תשפר את השירות לתושב וגם תחסוך כסף לקופת העירייה", הסביר גזבר העירייה עדי מלכה.

רשות החניה החדשה כבר החלה לפעול בקומת הכניסה של העירייה בהובלת מנהל אגף הגבייה רומן שמעוני. "כל שירותי הגבייה מרוכזים כעת תחת קורת גג אחת כך שהתושבים לא צריכים לדלג יותר בין מבנים שונים ויכולים לבצע את כל התשלומים במקום אחד", הסביר שמעוני וציין כי השירות החדש נכנס לתוקף ב־27 באוגוסט וכל הפניות הקשורות לדוחות חניה שנרשמו עד למועד זה ממשיכות להיות מטופלות על ידי חברת הקבלן.

מהעירייה נמסר כי במסגרת שיפור השירות הושם דגש על השירות הדיגיטלי וכי ניתן לקבל את כל פרטי הדוח כולל צילום הרכב בשעת ביצוע העבירה באמצעות אתר העירייה. כמו כן ניתן לבצע באופן מקוון את כל השירותים הניתנים ברשות: תשלומי דוחות חניה, הגשת ערעורים ורכישת תווי חניה.